Lubię tak! 10 mocnych stron kobiety

Zdobywczyni Korony Ziemi, kobieta-strażak, założycielka schroniska dla psów i 7 innych niesamowitych kobiet weszło do finału polskiej edycji międzynarodowego konkursu Mocne Strony Kobiety, organizowanego przez magazyn COSMOPOLITAN, którego partnerem jest marka CIN&CIN. Co je łączy? Są odważne, niezależne i spełnione, śmiało patrzą w przyszłość i wspierają inne kobiety w dążeniu do celu.

Mocne Strony Kobiety – konkurs organizowany przez magazyn „Cosmopolitan” promuje silne i niebanalne kobiece osobowości, które inspirują i motywują innych. W tym roku w akcję włączyła się marka CIN&CIN, która przekonuje Polki do feminizmu przyjemności.

- Codzienna umiejętność pomnażania przyjemności jest najlepszą formą tworzenia dobrego życia - podkreśla Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A., producenta win CIN&CIN.

Kobieca wrażliwość i kobiecy punkt widzenia w naturalny sposób stały się jednym z głównych tematów tegorocznego półfinału akcji Mocne Strony Kobiety. Jury nie miało łatwego zadania, by spośród 19 niesamowitych kobiet wybrać 10 finalistek.

- Każda z nich łączy w życiu wiele aktywności. Swoim przykładem pokazują, jak wiele można osiągnąć dzięki pasji, zaangażowaniu i często mimo wielu przeciwności losu – mówi Monika Mariotti, aktorka, podróżniczka i ambasadorka CIN&CIN, która zasiada w tegorocznym jury.

Do finału zakwalifikowały się: Miłka Raulin, najmłodsza Polka, która zdobyła najwyższe szczyty wszystkich kontynentów, a na co dzień pomaga kobietom z nowotworami oraz przeciwdziała mobbingowi i dyskryminacji; Katarzyna Kamińska-Hofman, nauczycielka, która organizuje imprezy charytatywne i akcje wpierające kobiety; Anna Kotowska, mama sparaliżowanego synka, która walczy o możliwość pracy dla matek dzieci niepełnosprawnych; Anna Sowa, właścicielka pracowni tortów artystycznych; Agnieszka Cieciora, trenerka personalna i medalistka Mistrzostw Świata Fitness Model; Małgorzata Zielińska, konsultantka Avon koordynująca pracę 1200 osób; Alina Jeleń, nauczycielka kreatywności, która organizuje warsztaty dla kobiet na wsi; Aleksandra Grzegorczyk, właścicielka szkoły tańca, która pomaga kobietom odnaleźć siebie poprzez taniec; Agnieszka Wiatrowska, strażaczka, prowadząca szkołę pole dance oraz Aneta Sitkiewicz, właścicielka sierocińca dla psów.

Wszystkie każdego dnia zaprzeczają stereotypom o „słabej płci”, nie zapominając o przyjemnościach i chwili dla siebie. Podczas półfinałów Mocnych Stron Kobiety najlepszą okazją do całonocnych dyskusji o wyzwaniach współczesnych Polek były warsztaty sommelierskie z CIN&CIN. Możliwość poznania tajników win musujących i smak słynnych włoskich koktajli sprawiły wszystkim dużo przyjemności.  

Najmocniejsza dziesiątka zmierzy się w finale 7 września. Dla laureatki konkursu Mocne Strony Kobiety Cosmopolitan marka Cin&Cin ufundowała nagrodę pieniężną w wysokości 20 tys. zł! To grant na realizację planów i udowodnienie innym kobietom, że warto wierzyć w siebie.

- Chcemy, aby coraz więcej kobiet miało odwagę spełniać swoje marzenia, przekraczać granice konwenansów i stereotypów. Nasze finalistki są wzorem do naśladowania. To silne kobiety, które nie boją się sięgnąć po to, czego pragną, i chcą dzielić się swoją mocą z innymi. To bardzo ważne. Kobieca solidarność jest niezwykle istotna w dzisiejszym świecie – mówi Agata Domaradzka, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A.

CIN&CIN po raz kolejny wspiera kobiety, które stawiają na siłę, wolność i przyjemność. Konkurs Mocne Strony Kobiety wpisuje się w kampanię marki „Lubię tak”, zachęcającą do czerpania z życia pełnymi garściami i podejmowania wyzwań we wszystkich jego sferach. AMBRA S.A. - właścicielka marki Cin&Cin - jest również sponsorem imprezy „Mocne Strony Kobiety”, która odbędzie się 15 czerwca 2019 r. w Warszawie.

#lubietak #cincinlubietak #cincin

 

Cin&Cin - to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce. W portfolio marki znajdują się wina jedne z najczęściej wybieranych przez konsumentów: wina musujące, wina stołowe oraz gotowe drinki. CIN&CIN to od lat marka kojarzona z kobiecością i kobiecym punktem widzenia. Kluczowe wartości CIN&CIN to kobieca siła, wolność i przyjemność, które razem tworzą swoisty „feminizm przyjemności”. Marka CIN&CIN łącząc w sobie elegancję i uwodzicielski smak, jest sprzymierzeńcem odważnych i pewnych siebie kobiet.